HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2010. - első szakasz, 23. edzés, március 9.

2010.03.11. 11:48 FüziMedve

Kicsit nehézkesen éreztem magam már hajnalban, amikor felkeltem, de igazán a medencében ütközött ki az, hogy már megint valami fertőzést cipelek magammal.

A melegítés 400 méter volt, majd ugyanennyit nyomtam teával is, de ezt már erősen felpörgetve. Ezután egy százas sorozatot nyomtam rövid pihenőkkel:

4 * 100 méter, szintidő: 1:20, indulási idő: 1:35
1:20
1:26
1:20
1:19

A második elemnél súlyosan feltartottak a sávban, és akárhogy igyekeztem, nem tudtam már szépíteni az időn. A negyedik százasnál arra gondoltam, hogy majdnem ilyen iram volt szükséges a tavalyi 5:20-as 400 gyorshoz, de ezt zsinórban négyszer egymás után kellene megcsinálnom, ami jelenleg esélytelen, igaz, az elmúlt két hét edzéseinek eredményeképpen már a nyíregyházi 5:47-es tudományos időmet sem "fenyegeti" semmi...

Ezután 200 méter laza teázás 8-as levegővel. Ebből különösen éreztem, hogy nem vagyok jó állapotban, hiszen amíg a múlt héten gond nélkül úsztam 12-14 tempós levegős, majd a levegővétel nélküli hosszokat, addig most szinte szétszakadtam a 8-asoktól is, pedig három napja úsztam utoljára.

Végül egy 4*50 méter rövid pihenős sorozatot úsztam, időlimit nélkül, de odatéve magam. Ettől viszont annyira elfáradtam, hogy ennek folytatásától elálltam, egyszerűen mert nagyon rosszul esett volna már.

A napi össztáv 1.600 méter volt.

A hétvégi verseny előtt ez volt az utolsó edzésem. Olyan mérhetetlen volt az állóképességbeli lemaradásom egy kívánatos formához képest, hogy az utóbbi bő két héten csak el tudtam kezdeni feltápászkodni a romjaimból, de valódi, magamhoz képest ütőképes erőnlét összerakásához még nem lehetett elég az idő. A sorozatok nagyon hiányoznak, azokból kevés volt, de ennek a két hétnek eleve nem lehetett a célja az, hogy most töményen összesűrítsek benne mindent, ami az utóbbi hónapokból kimaradt. Szép hosszúakat is úsztam, az intenzitás is újra elindult felfelé, és ha így folytatom, már az áprilisi Cetrenden is a közelébe érhetek a másfél évvel ezelőtti 2:41-es időmnek, és a májusi csongrádi verseny lehet az, amelyen már igazán jó időket is úszhatok.

Szólj hozzá!

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr501830963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása