HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2009. - második szakasz, 11. edzés, május 6.

2009.05.11. 15:07 FüziMedve

Nem túl változatos, de számomra megfelelőnek érzett edzéseimet tovább folytatva, ma azért szerettem volna valami kis visszajelzést arról, hol is tartok jelenleg.

Rövidített bemelegítés (200 méter) után frissen gyakoroltam a pillangókat, laza gyors hosszokkal pihentetve, összesen 400 méter erejéig.

Ezután szokásos módon engedtem a masszázsmedence csábításának néhány percre, hogy aztán visszatérjek az úszómedencébe (25 méteres) időt mérni.

200 méterrel újramelegítettem, majd felcsatoltam a "műkörmöket", és tenyérellenállással nekiestem egy 400-as távnak.

Eleinte nagyon lazán, könnyedén húztam az iramot, a hús meg sem érezte a tempómat 150 méterig. Ekkor fokozatosan elnehezültek a karjaim, de az iramból nem veszítettem, és a technikám sem esett szét az erős hajrázásban sem, így értem partot 5:31 alatt.

Ez nem rossz idő, de azért nem is igazán örömteli, ennél azért jobbat illene úsznia annak, aki másfél hét múlva 50 méteres medencében kesztyű nélkül akar 5:20-on belül tolni. Nyilván a kipihentség nyomait sem fedeztem fel magamon, úgyhogy azért nagyon nem is aggódtam amiatt, hogy leszek ennél sokkal jobb is nemsokára.

Itt ismét egy kis szünetet tartottam, majd 400 méter kesztyűs bemelegítés után szintén 400 méter kesztyűs, váltott hosszos sprintgyakorlatot (laza-sprint) követtem el a testem gyötrelmeinek fokozása céljából. Ennek meg is lett az eredménye, nem volt nagy hiányérzetem akkor, amikor a végén kimásztam a medencéből.

A napi össztáv 2.000 méter volt, 200 méter pillangóval.

2 komment

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr731115185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plezerm 2009.05.13. 10:04:54

Azért Csongrád előtt ne hajtsd szét magad.
S tényleg pillén indulsz?
Hajrá Medve!!!

FüziMedve 2009.05.13. 12:47:56

Jaj, attól nem kell félni, hogy félholtra készülöm magam! :) De azért köszönöm!
Igen, most már minden versenyen be lesz iktatva az 50 pille. Legalábbis egyelőre. Szeretnék fejlődni, de tudom, az úgy nem fog menni, ha mindig csak az egész mozdulatsort gyakorlom, úgyhogy Csongrád után végre már tényleg szeretném szétbontani a pillét a darabjaira.
süti beállítások módosítása