HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2010. - második szakasz, 10. edzés, április 8.

2010.04.16. 13:57 FüziMedve

Ma hajnalban csak terv szerint keltem fel, hogy úszni menjek, mert egyébként fájt a torkom és kissé émelyegtem is, nem éreztem magam jól.

Ettől függetlenül lementem úszni, és anélkül, hogy távot jelöltem volna ki, szerettem volna addig úszni egy legalább közepes iramot, amíg nem esik nagyon rosszul.

Ez végül is másfél kilométer körül be is következett, és bár elmentem két kilométerig becsületből, de ahogy a második ezres az első 16:17-e után már csak 16:33 lett, nem láttam tovább értelmét a szenvedésnek.

A napi össztáv így mindössze 2.000 méter volt.

Nem tudok mostanában zsinórban legalább néhány napon keresztül gond nélkül edzeni, mindig jut valami probléma, ami eléggé lehangol és rossz hatással van a célkitűzéseimre is...

Szólj hozzá!

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr391926802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása