HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Csillaghegyi Sportnap, szenior úszóverseny, 2012. június 30.

2012.07.03. 14:38 FüziMedve

A Római Sport Egyesület által szervezett programsorozat keretében szenioroknak is kiírtak a jó öreg csillaghegyi 33 méteres medencében úszóversenyt, a táv egy hossz volt, tetszőleges úszásnemben, azaz gyorsúszásban.

Erről az Egyesület vezetőitől, Gyepes Lajostól és Ádámtól értesültem pár nappal korábban, ők vettek rá, hogy én is induljak. Mivel nem állóképességi távról volt szó, kötélnek is álltam.

Az egyes és kettes pályán párokban kellett úszni, a rajt a sekély oldalon volt. Kapásból az első párba sorsoltak. Ősrégi medencéről lévén szó, sem rajtkő nem volt, sem olyan felület, amelyről zavartalanul tudtam volna fejest ugrani. A medence oldalán lévő korlát nem biztosított helyet még az atlétikai rajthoz sem, így az általam sosem gyakorolt szimmetrikus rajttal voltam kénytelen elugrani.

A sípszót jól kaptam el, és bár elfelejtettem nagy levegőt venni, de két pótlással végig tudtam úszni. Jó erőben toltam végig a távot, bár a rutin már elmúlt a karomból és nem pörgettem fel a végét, amit szóvá is tett később Gyepes Lajos. Ennek ellenére kézi méréssel 18.22-t regisztráltak, ami ha pontos lenne és megbízhatnék benne, akkor a valaha úszott legjobb időm lenne. Kaptam némi dícséretet ismerősöktől és ismeretlenektől, akik még nem láttak úszni, aztán leültem, hogy megvárjam a többieket. Sokáig csak 20 másodpercen kívüli időket hallottam, majd az utolsó párosban az egyik játékos pontosan egy másodperccel jobbat úszott nálam, így végeredményben kb. 15-20 versenyzőből második lettem. A győztestől megtudtam, hogy némileg fiatalabb, mint én - 18 évvel -, és 4 évig versenyzett, ezek alapján sem kell szégyenkeznem.

10 komment

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr14625968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.07.09. 12:51:06

Láttam a sárkányos kommentedet. Én vsz. megyek az Öbölátúszásra, de reményeim szerint némi családtagot is sikerül magammal vinnem (úgy túllépnénk a keretet), de ha nem, és lesz még hely, szívesen Veled tartanék!

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.07.09. 14:51:51

ja, és gratulálok az 1:33-hoz :) !

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.07.09. 17:25:34

voltál vagy nem voltál? Pár órája még szerepeltél a BÁ eredménylistáján, most meg nem...

FüziMedve 2012.07.11. 09:15:27

@hillaby: Nincs miért gratulálni, átúsztam és ennyi. Átúszni többedszerre azért már nem teljesítmény. Az idő meg magamhoz képest nem az. A Sárkány adatfeldolgozása olyan, mintha nem is egy informatikai cégről lenne szó, amelynek már vagy húsz év rutinja lenne. Én talán majd a jövő héten fogok ránézni az eredményekre. Ha jönnél az Öbölre, mindenképpen szólj rám, és egyeztetünk. Én kényelmesen három, de akár négy személyt is el tudok vinni, és nem lenne baj az sem, ha valaki, aki nem úszik, át tudná dobni a kocsit Tihanyba, miközben úszunk, de ez nem kritérium.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.07.11. 10:59:57

@FüziMedve: igenis teljesítmény, főleg ilyen idővel. De ezen ne vitatkozzunk :)

FüziMedve 2012.07.11. 11:04:52

A legfőbb viszonyítási alap nem a többiekkel, de még csak nem is a saját pillanatnyi állapotoddal, hanem a saját képességeiddel való összevetés. Ez alapján pedig erről az időről ha azt mondom, egy nagy rakás szar, már akkor is halálra dicsértem.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.07.11. 13:45:31

ezek szerint addig jó, amíg az ember nem ismeri a saját képességeit

FüziMedve 2012.07.11. 14:32:01

igen, korrekt felismerés... vagy legalábbis addig jó, amíg képes annak közelében teljesíteni. Ez pedig felkészültség kérdése.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.07.13. 10:24:45

@FüziMedve: nem lesz Öbölátúszás, augusztusra tették. Nem sajnálom, mert mostanában kórházlátogatással töltöm a szabadidőmet, nem is tudtam volna menni.
süti beállítások módosítása