HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2010. - harmadik szakasz, 1. edzés, április 20.

2010.04.27. 16:42 FüziMedve

A Cetrendre nem sokat rápihenve elkezdtem az edzéseket a csongrádi szenior versenyre, ahol legalábbis nem szeretnék nagyon rossz időket úszni. Igazából motivációnak ez nem túl bíztató, de igyekszem most nem a fejben játszódó dolgokra koncentrálni, hanem a mozgásra.

Rögtön 2*400 méterrel kezdtem, 6:15-ös induló idővel. Az elsőt még hosszú tempókkal, lendületesen, de kicsit visszafogottan úsztam, ez 6:00 lett, a másodiknál viszont már erőlködnöm kellett és viszonylag keményen bele is húztam, hogy legalább egy normális idő kicsússzon, de nagy meglepetésemre ez is csak 5:59 lett.

Ezután, hogy azért csak összehozzak valami kevésbé szégyenteljeset is, ugyanezt megismételtem kesztyűvel, de a segédeszközzel is csak 5:57 és 5:55 lett a két darab négyszáz... Borzalmas!

Ez annyira lehangolt, hogyelment a kedvem a további erőlködéstől és úsztam 200 méter lazát TEA-val.

Aztán mégis dühbe gurultam, nehezen emésztettem, hogy ennyire pocsék időkre voltam ma képes, és kesztyűvel 400 méter váltott laza-sprinttel kidühöngtem magam.

A napi össztáv 2.200 méter volt.

Szólj hozzá!

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr121956582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása