HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2009. - márciusi összesítés

2009.04.02. 14:44 FüziMedve

Március az éledezés hónapja volt, több okból is.

A hónapban a hatalmas lustaságomnak is köszönhetően még mindig nem értem el, de már megközelítettem a 30 km-t, ami a "semminél éppen több" szint számomra. 29.800 métert úsztam 13 alkalommal, amelyben egy kétnapos verseny is benne foglaltatik. Az összes versenytáv 700 méter volt, az edzéseken egy hosszos sprintekből szintén 700 métert hoztam össze, sorozatokból, időmérésekből 5.400 méter, pillangóból 3.800 métert teljesítettem, az intenzív úszás tehát összesen 10.600 méter volt.

Készítettem magamnak végre új tenyérellenállást is, amelyet egyelőre 4.000 méter erejéig használtam, de az edzéseken belüli részarányát növelni szeretném.

A hónapban elektronikus időméréssel (azaz minden kétséget kizáróan) új egyéni csúcsokat is úsztam 50 és 400 gyorson, melyek közül különösen ez utóbbi dobta meg a hangulatomat, hiszen az előző legjobb időmet magamhoz képest nagyon sokra tartottam. Az 50 pillangóval kapcsolatban csúcsokról még nem beszélnék, mivel a 35.02-es idő még messze nem versenyzői szintű, mindenesetre érzékelhetően javítottam Békéscsabán ezen is.

Következik egy húzós hónap, amelyben a soproni 24 órás csapatversenyre való felkészülés mosódik össze a kőkorszaki körülmények között zajló, de kellemes emlékeket ébresztő és komoly célokkal várt csongrádi szenior versenyre való készüléssel.

2 komment

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr221041895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plezerm 2009.04.14. 13:10:47

Ezt jó olvasni! Csongrád! Ott talizunk!
Ott leszek és is és még jópár Fradis senior úszó is. Talán lesz egy férfi váltónk is. :-D
Jó felkészülést.

FüziMedve 2009.04.14. 14:28:39

Rendben, addig is jó készülődést! Talán nekünk is összejön egy váltó, bár Békéscsaba után miben reménykedhetek?...
süti beállítások módosítása