HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2009. - szeptemberi összesítés

2009.10.14. 14:07 FüziMedve

Szeptember kivételes hónap volt, elkerülték a versenyek.

Az edzéseken viszont továbbra sem szedtem szét magam. 9 alkalommal összesen 16.900 métert úsztam, igaz, ezt legalább tartalmasan tettem. 5.300 métert tenyérellenállással, 200 métert időre, 2.150 métert egy-egy hossz sprinttel, ezen kívül 900 métert háton és 800 métert pillangóval.

Természetesen ennyitől nem is kerültem formába, bár igazán a hódmezővásárhelyi szenior versenyen, november elején szeretnék a legjobb állapotban lenni, amelyhez azért nagyban hozzájárul majd a zalaegerszegi 12 órás illetve a dunaújvárosi 24 órás csapatverseny is, ahol azért nagyon nem lehet lazsálni, sőt... Soha nem kívánhatnék jobb edzéslehetőségeket magamnak, mint amilyeneket ezek a rendezvények nyújtanak.

2 komment

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr461449663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plezerm 2009.10.16. 09:54:05

Lazán nyomod Spori!
24 órás edzéslehetőség. Nekünk ez maga egy nagy kihívás.
Amúgy köszi mindent és Hajrá neketek is.
Üdv és holnap a medencében.

FüziMedve 2009.10.16. 12:00:33

Hát ja, valóban nem az igazi a dolog, de a kritikák mindig segítenek.
Igen, ez nekem egy 24 órás edzéslehetőség, a kihívás részén már túl voltam, amikor először indultunk neki ilyesminek, sőt, jut eszembe, amikor idén áprilisban 11-en is végigcsináltunk egy 24 órást. Ti ha jól láttam, 20-an lesztek, úgyhogy ne aggódj...
Egyébként meg azért jó edzéslehetőség, mert itt nincs apelláta, itt nincs megalkuvás, én minden etapban kikészítem magam, mintha az volna az utolsó. Amikor nem magamért úszok, akkor mindig többet ki tudok adni magamból, ezért is lesz a holnapi nagyon jó lehetőség.
Így az a 6-7-8 kilométer, amit hosszonként összeúszkálok, valóban igazi kemény edzés lesz.
Örülök, ha bármennyit is segíthettem Nektek, érezzétek jól Magatokat! Holnap találkozunk!
süti beállítások módosítása