HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2010. - negyedik szakasz, július 1.

2010.07.12. 13:45 FüziMedve

Alaphelyzetben nyugi lenne két nappal egy verseny előtt, én viszont már nem tudok mit elrontani magamban, akármit is csinálok, ezzel a nyugalommal indultam el az uszoda felé a mai nap.

Nem terveztem sokat, de azt igyekeztem kicsit megnyomni, így jött össze végül is 500-as adagokban 2.000 méter, melyből 1.500 volt teával. Csikorgott a gépezet úgy, hogy majd' megsüketültem, nagyon nyögvenyelősen hasítottam ezt a becslésem szerint 16,5-17 km/perces iramot, ami fénykoromban még kényelmetlenül lassú sebességnek számított.

Persze így már, hogy a nyakamon a négy kilométer, nem tudom elhessegetni a találgatásokat a fejemben, hogy vajon milyen érzés lesz küzdeni, mire leszek képes, milyenek lesznek a holtpontok, lesz-e más, mint holtpont, lesz-e egyáltalán, amikor élvezni is tudom majd az úszást, stb. Az biztos, hogy erőből nem fogok tudni majd úszni, és ez megszokhatatlanul rossz érzés, ez szinte büntetésként hat. De hát meg is érdemlem a büntetést, ez kétségtelen.

Szólj hozzá!

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr572146468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása