HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2010. - ötödik szakasz, augusztus 17.

2010.09.17. 14:50 FüziMedve

Hazaérkeztem a nyaralásból, és a sokáig halogatott nevezésemet is leadtam a klubnak az országos bajnokságra.

A csapat érdekét tartottam elsődlegesnek, így minden számot elvállaltam, amelyben valaha is indultam. Így tehát 50, 100, 200 és 400 gyorson, 50, 100 és 200 háton és 50 pillén is rajthoz tervezek állni. Mindebből egyelőre a 400 gyors és a 200 hát tűnik szinte az Óperenciás tengeren is túlinak. Előbbivel kapcsolatban kizárólag nagyon gyenge időket úsztam az idén - ami persze egyértelműen az edzéseim intenzitásából eredeztethető, nem foghatok semmit a csillagok állására -, utóbbit pedig életemben először és idáig utoljára még januárban teljesítettem versenyen, 3:06-ot úszva éppen az OB helyszínén, Gyulán.

Most egy közepes távú bevezető edzéssel kezdtem a felkészülést, amely a következőkből állt:

400 méter bemelegítés, 400 méter tenyérellenállásos gyors, 200 méter gyors-hát váltott hosszok, ezután egy kis pihi.

Újracsobbanva egyből egy 2*100-as "sorozat", ami több lett volna, de megszakítottam, mert rosszul esett és rettenetes időkkel is kezdtem (1:40-re indulva: 1:21 és 1:23), és inkább újra kesztyűbe bújva kétszer 200 méter hosszonként váltott laza gyors - sprint gyorsot úsztam, amitől sokkal jobban éreztem magam. 

A végén 400 méter fokozatos iramú kesztyűs gyorssal zártam a napot.

A napi össztáv 2.000 méter volt, ebben 100 méter hátúszással.

Kezdésnek éppen elég.

Szólj hozzá!

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr462303257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása