HTML

Úszás 2008-

Ez elsősorban saját napló, de nyílt olvasmány bármely érdeklődő ismerősöm számára. A vízzel való kapcsolatomról, a 2008-as évtől kezdődően elkövetett edzéseimről, illetve a versenyeimről szól, de az első bejegyzések még a legelső kartempókig visszanyúlnak, hiszen a mindenkori eredményeimnek elválaszthatatlan szerves része az a tény is, hogy a semmiből indultam.

Friss topikok

  • hillaby: pedig - sajnos? - igaz. Puhány vagyok! (2013.09.29. 22:25) Öbölátúszás, 2013. július 28.
  • hillaby: @FüziMedve: @cyr45: Diana Nyadnak sikerült! (2013.09.02. 21:56) Szabad gondolkodni
  • FüziMedve: igen, köszönöm! (2013.07.25. 21:05) Eldőlt
  • hillaby: Téged aztán kemény fából faragtak! De úgy látom, szereted a kihívásokat! Szurkolok, és elképzelhet... (2013.07.21. 23:15) Felkészülés az Öbölátúszásra
  • cyr45: én (halasztás ügyben) Neked drukkoltam, magam ellen. És örülök, hogy így alakult! Az utolsó mondat... (2013.07.07. 23:31) Az igazi esély

Linkblog

Edzések 2009. - harmadik szakasz, 3. edzés, május 28.

2009.05.30. 17:49 FüziMedve

Ma egy kis "nyíltvízi" úszást rendeztem külső 33 méteres medencében. 

200 méter bemelegítés után 400 méter egy-egy hossz pille-laza gyorsra váltottam. Szinte természetszerű, hogy a tegnapi könnyed pillézés után ma majdnem belehaltam ezekbe a 33 méterekbe, de így is készültem fejben, úgyhogy nem lepett meg ez az érzés.

Pihi és némi nyakmasszázs az elfekvőben.

Visszatérve 400 méter TEA gyors, majd szintén kesztyűben 400 méter egy-egy hossz laza és sprint gyors. Ez nagyon jólesett, élveztem, és ezt végre csináltam volna még sokáig is, de sajnos megint csak kevesebb mint egy órám volt az úszásra, úgyhogy itt lett vége a napnak.

A napi összetáv 1.400 méter volt, 200 méter pillangóval.

2 komment

Címkék: balaton sport úszás szenior átúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://uszas2008.blog.hu/api/trackback/id/tr161153510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plezerm 2009.06.03. 14:44:11

Na én addig gondolkodtam, hogy az elsejei nevezésről lemaradtam, de azért lehet, hogy dobok egy mailt. Ha elmegyek a családdal akkor talizunk majd.
Amúgy próbálj úgy elrugaszodni, hogy a szemközti oldalon található rajkövet akkarod megnézni, akkor eléggé kiemelkesz majd és visszafele meg jó mélyre mész, aztán csak el ne feledj a nagy delfinezésben kijönni 15m-en belül.

Nem azért mert én vagyok rajta, hanem azért, hogy segítsek:
www.youtube.com/watch?v=t695PM-d6-Q

Hajrá!

FüziMedve 2009.06.03. 14:51:20

A helyszínen is tudsz nevezni 13 óráig.
Köszönöm a hátas tanácsot, kipróbálom ma délután, egyelőre jól hangzik ez a rajtkő-nézés, legalábbis el tudom képzelni. Attól viszont nem tartok, hogy elfelejtek 15 méternél feljönni a delfinezésből :) a háton delfinezést egyelőre még a képzeletem sem fogadja be, pedig erősen próbálkozom... Majd meglátjuk. Köszi még egyszer!
süti beállítások módosítása